Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Asystent / -ka Biura z j. angielskim
Miejsce pracy: ToruńZadania:
• Przygotowywanie raportów na potrzeby Zarządu;
• Przygotowywanie zestawień z danymi z produkcji;
• Tłumaczenia pisemne i ustne z i na j. angielski;
• Utrzymywanie stałego kontaktu z księgowością (przygotowywanie zestawień faktur i opisywanie, nadzór nad terminem płatności dokumentów, terminowe przekazywanie dokumentów do księgowości);
• Kontakt z dostawcami;
• Kierowanie zapytań ofertowych do dostawców i usługodawców;
• Tworzenie ofert dla klientów;
• Organizacja podróży (rezerwowanie hoteli, wynajem samochodów, ubezpieczenia podróży);
• Przygotowywanie dokumentacji do rozliczania podróży służbowych.
Wymagania:
• Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie na poziomie zaawansowanym - warunek konieczny;
• Min. 1 rok doświadczenia w pracy biurowej w firmie z branży produkcyjnej - warunek konieczny;
• Umiejętność komunikacji z osobami na różnych szczeblach organizacyjnych, a także z zewnętrznymi instytucjami oraz partnerami biznesowymi;
• Biegła obsługa pakietu MS Office (w tym Excel), mile widziana znajomość programu Subiekt;
• Wykształcenie min. średnie;
• Entuzjazm, otwartość i pozytywne nastawienie;
• Wysoka samodzielność, wielozadaniowość, umiejętność podejmowania inicjatywy.
Nasz Klient oferuje:
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
• Pracę od poniedziałku do piątku;
• Możliwość rozwoju umiejętności zawodowych;
• Pakiet medyczny;
• Pełną wyzwań interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
• Niezbędne narzędzia pracy oraz atrakcyjne wynagrodzenie.
Oferta dotyczy pracy stałej.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojej aplikacji zawierającej CV.
Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.
Numer referencyjny: ATRN/01/17/BDG
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.