Kancelaria LBA została założona w 2004 roku przez pięciu partnerów pragnących realizować własną wizję doradztwa, w której najważniejszy byłby bezpośredni kontakt z klientem oraz jego indywidualne potrzeby.
Tworzymy grupę doświadczonych prawników, działających w ramach zespołów kierowanych przez radców prawnych i adwokatów. Wykonujemy swoją pracę z poświęceniem i pasją, oferując naszym klientom wysoki standard obsługi. W naszym zespole znajdują się specjaliści o ugruntowanej pozycji na rynku prawniczym, którzy posiadają długoletnie doświadczenie w wiodących polskich i międzynarodowych firmach prawniczych, instytucjach finansowych oraz spółkach giełdowych. Dzięki ich fachowemu przygotowaniu możemy świadczyć wysokiej jakości pomoc prawną, zarówno na rzecz Klientów polskich, jak i zagranicznych, prowadząc również obsługę w języku angielskim, francuskim oraz niemieckim. Łączymy doświadczenie globalnej współpracy ze znajomością polskiego rynku.
Tworzymy grupę doświadczonych prawników, działających w ramach zespołów kierowanych przez radców prawnych i adwokatów. Wykonujemy swoją pracę z poświęceniem i pasją, oferując naszym klientom wysoki standard obsługi. W naszym zespole znajdują się specjaliści o ugruntowanej pozycji na rynku prawniczym, którzy posiadają długoletnie doświadczenie w wiodących polskich i międzynarodowych firmach prawniczych, instytucjach finansowych oraz spółkach giełdowych. Dzięki ich fachowemu przygotowaniu możemy świadczyć wysokiej jakości pomoc prawną, zarówno na rzecz Klientów polskich, jak i zagranicznych, prowadząc również obsługę w języku angielskim, francuskim oraz niemieckim. Łączymy doświadczenie globalnej współpracy ze znajomością polskiego rynku.
Asystent/ka biura w kancelarii prawnej
Miejsce pracy: WarszawaZakres obowiązków obejmuje szeroko rozumiane prace administracyjno - biurowe i asystenckie obejmujące m.in.:
- łączenie rozmów telefonicznych; kontakt z klientami, urzędami i sądami;
- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, nadzór nad obiegiem dokumentacji;
- obsługa maszyn biurowych;
- wsparcie działu księgowego (wystawianie faktur i innych dokumentów, obsługa kasy fiskalnej);
- koordynacja kalendarza wizyt, spotkań, dostaw, serwisów;
- organizowanie i rozliczanie podróży służbowych;
- wsparcie innych działów i bieżąca realizacja zleconych prac.
Od kandydatów oczekujemy:
- dobrej znajomości języka angielskiego;
- dobrej obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych;
- samodzielności, odpowiedzialności i sumienności;
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane
Oferujemy:
- wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę:
- przyjazną atmosferę pracy;
- pracę w młodym, dynamicznym zespole;
- lokalizację blisko stacji metra centrum
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.