Asystent/ka Administracyjny/a Biura Budowy
Błonie Asystent/ka Administracyjny/a Biura Budowy
Błonie
NR REF.: 1089894
Dla naszego klienta – jednego z liderów w branży budowlanej – poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent/ka Administracyjny/a Biura Budowy
(Lokalizacja: Błonie, w okolicach Warszawy)
Osoba, zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjno-księgowąbiura oraz bezpośrednią współpracę z kierownikiem budowy, w tym m.in.: zarządzanie korespondencją i przepływem dokumentów, ewidencjonowanie płatności dla podwykonawców i dostawców, księgowanie faktur oraz prowadzenie rejestru, a także przygotowywanie kontraktów z podwykonawcami, tworzenie raportów i pomoc w zarządzaniu finansami projektu.
Do zakresu obowiązków będzie należeć także tworzenie tłumaczeń dokumentów (pl-ang, ang-pl)oraz kontakt z zagranicznym zarządem, dlatego umiejętność posługiwania się językiem angielskim w mowie i w piśmie na poziomie min. B2to warunek konieczny.
Osoba zatrudniona będzie pracowała głównie w nowo utworzonym biurze warszawskim (Warszawa Błonie), natomiast 1-2 razy w tygodniu będzie oddelegowana do biura w Łodzi. Poszukujemy zatem osób mobilnych, posiadających prawo jazdy kat. B, otwartych na cotygodniowe delegacje.
Idealny kandydat to osoba skrupulatna, rzetelna i posiadająca pierwsze doświadczenia w pracy administracyjnej czy księgowej.
Klient oferuje zatrudnienie na podstawie umowy o pracęw międzynarodowej firmie, pakiet benefitów, w tym: opiekę medyczną, fundusz socjalny oraz dopłaty do ubezpieczenia, a także możliwość nauki i ciekawe środowisko pracy.
Błonie
NR REF.: 1089894
Dla naszego klienta – jednego z liderów w branży budowlanej – poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent/ka Administracyjny/a Biura Budowy
(Lokalizacja: Błonie, w okolicach Warszawy)
Osoba, zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjno-księgowąbiura oraz bezpośrednią współpracę z kierownikiem budowy, w tym m.in.: zarządzanie korespondencją i przepływem dokumentów, ewidencjonowanie płatności dla podwykonawców i dostawców, księgowanie faktur oraz prowadzenie rejestru, a także przygotowywanie kontraktów z podwykonawcami, tworzenie raportów i pomoc w zarządzaniu finansami projektu.
Do zakresu obowiązków będzie należeć także tworzenie tłumaczeń dokumentów (pl-ang, ang-pl)oraz kontakt z zagranicznym zarządem, dlatego umiejętność posługiwania się językiem angielskim w mowie i w piśmie na poziomie min. B2to warunek konieczny.
Osoba zatrudniona będzie pracowała głównie w nowo utworzonym biurze warszawskim (Warszawa Błonie), natomiast 1-2 razy w tygodniu będzie oddelegowana do biura w Łodzi. Poszukujemy zatem osób mobilnych, posiadających prawo jazdy kat. B, otwartych na cotygodniowe delegacje.
Idealny kandydat to osoba skrupulatna, rzetelna i posiadająca pierwsze doświadczenia w pracy administracyjnej czy księgowej.
Klient oferuje zatrudnienie na podstawie umowy o pracęw międzynarodowej firmie, pakiet benefitów, w tym: opiekę medyczną, fundusz socjalny oraz dopłaty do ubezpieczenia, a także możliwość nauki i ciekawe środowisko pracy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.