#

Asystent/-ka administracyjno-księgowy/a w biurze rachunkowym

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Warszawa, mazowieckie

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Asystent/-ka administracyjno-księgowy/a w biurze rachunkowym

Miejsce pracy: Warszawa

OFERTA PRACY DLA OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
Lokalizacja miejsca pracy: Warszawa-Targówek. Wymagania: wykształceie średnie, wysoka kultura osobista, uprzejmość, cierpliwość, świetna organizacja pracy, dokładność oraz precyzja, biegła obsługa komputera; mile widziane doświadczenie w pracy administracyjne lub księgowe, mile widziana znajomość języka rosyjskiego (komunikatywna w mowie). Obowiązki: obsługa klientów biura w zakresie kwestii organizacyjnych oraz informacyjnych, informowanie potencjalnych klientów o szczegółach oferty biura, umawianie klientów na odbiór dokumentów księgowych, terminowe egzekwowanie dokumentów finansowych od klientów biura, monitorowanie należności oraz windykowanie zaległych płatności, prowadzenie dokumentacji administracyjnej oraz finansowej biura, zapewnianie porządku i organizacji w dokumentach klientów, wypełnianie formularzy oraz prowadzenie korespondencji z urzędami, obsługa poczty elektronicznej oraz odbieranie telefonów, prowadzenie kasy, wystawianie dokumentów księgowych. Wszystkie obowiązki są docelowe, do nauki i nadzoru oddelegowana jest oddzielna osoba.

[CV na e-mail].

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi