• instalacja oprogramowania u klientów (produkty BioSys)
• konfiguracja oprogramowania (produkty BioSys)
• przyjmowanie przychodzących zgłoszeń od klientów (tel., platforma serwisowa)
• wspomaganie klientów poprzez zdalną pomoc w usuwaniu awarii
• przekazywanie problemów do wyższych poziomów wsparcia technicznego z zachowaniem obowiązujących procedur
• współpraca z innymi działami
Wdrożenia oraz serwis prowadzone są z wykorzystaniem programów do zdalnej pomocy.
Ze względu na branżę i charakter pracy idealny Kandydat na to stanowisko powinien posiadać:
• bardzo dobrą znajomość systemu Windows wraz z zabezpieczeniami firewall, antywirus
• bardzo dobrą znajomość zagadnień związanych z siecią internetową
• podstawowa znajomość MS SQL Server
• bardzo dobrą organizację pracy
• komunikatywność
• chęć do nauki oraz poszerzania swojej wiedzy
• umiejętność analitycznego myślenia
• umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
• umiejętność pracy w zespole
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Jesteśmy producentem oraz jednym z liderów rynku w branży nowoczesnych t... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.