#

Asystent Działu Sprzedaży

Clipper Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

 

 obsługa administracyjna posprzedażowa (umowy, dokumenty, etc.)

 praca w autorskim systemie Spółki (rejestracja klientów i zamówień)

 utrzymywanie i rozwój relacji z obecnymi Klientami oraz z kontrahentami Spółki (telefonicznie, email)

 przygotowywanie ofert w porozumieniu z Działem Handlowym

 współpraca z innymi działami (logistyka, administracja, windykacja)

 

Wymagania

 znajomość pakietu Office – szczególnie Excell na poziomie min. średniozaawansowanym
 doświadczenie w pracy z klientem (dział handlowy, obsługi klienta, call center, etc.)
 skrupulatność i dokładność we wprowadzaniu danych
 skuteczność w działaniu, systematyczność w wykonywaniu zadań
 zaangażowanie i determinacja w dążeniu do celu
 pozytywne nastawienie i chęć do pracy
 otwartość, życzliwość, odpowiedzialność, uczciwość
 kreatywność, “out of the box thinking”
 prawo jazdy kat. B

Prezentacja firmy

Jesteśmy firmą z 24-letnim doświadczeniem na rynku. Każdego dnia oferuje... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
02/09/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi