obsługa administracyjna posprzedażowa (umowy, dokumenty, etc.)
praca w autorskim systemie Spółki (rejestracja klientów i zamówień)
utrzymywanie i rozwój relacji z obecnymi Klientami oraz z kontrahentami Spółki (telefonicznie, email)
przygotowywanie ofert w porozumieniu z Działem Handlowym
współpraca z innymi działami (logistyka, administracja, windykacja)
znajomość pakietu Office – szczególnie Excell na poziomie min. średniozaawansowanym
doświadczenie w pracy z klientem (dział handlowy, obsługi klienta, call center, etc.)
skrupulatność i dokładność we wprowadzaniu danych
skuteczność w działaniu, systematyczność w wykonywaniu zadań
zaangażowanie i determinacja w dążeniu do celu
pozytywne nastawienie i chęć do pracy
otwartość, życzliwość, odpowiedzialność, uczciwość
kreatywność, “out of the box thinking”
prawo jazdy kat. B
Jesteśmy firmą z 24-letnim doświadczeniem na rynku. Każdego dnia oferuje... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.