Wśród naszych klientów znalazły się jedne z największych firm: Procter&Gamble, PepsiCo, Hortex Holding SA, Pernod Ricard Polska, PKO BP SA, BRE Bank SA, Browary Okocim, Mobil, T-Mobile...
Asystent ds. sprzedaży
Miejsce pracy: WarszawaWitaj,
Jeżeli lubisz pracować w kameralnym zespole, stale podnosić swoje kompetencje, wdrażać własne pomysły i masz twórcze oraz proaktywne podejście do powierzonych zadań, myślę że jest to propozycja pracy w sam raz dla Ciebie.
Jeżeli udało mi się wzbudzić Twoją ciekawość, poniżej zamieszczam więcej szczegółów:
Opis Twojego stanowiska:
• Do Twoich głównych obowiązków będzie należeć m.in. przygotowywanie ofert w oparciu o dostępną bazę poddostawców, a w wypadku niewystarczających zasobów poszukiwanie odpowiednich kontaktów zarówno w Europie jak i Chinach.
• Będziesz mieć możliwość bezpośredniego kontaktu z klientami oraz wysyłania im propozycji handlowych, wcześniej skonsultowanych z przełożonym. Wraz z upływem czasu i wzrostem Twojej wiedzy, zakres samodzielności będzie sukcesywnie powiększany.
• Jako Account Manager będziesz odpowiadać za terminową realizację powierzonych zadań, zgodność przedstawionej oferty z wymaganiami klienta zawartymi w złożonym zapytaniu, oraz realizację planów sprzedażowych.
Co będzie należeć do Twoich obowiązków?
• utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami (polskimi i zagranicznymi),
• przygotowywanie ofert dla klientów,
• nadzorowanie postępu prac nad projektami,
• przygotowanie prostych wizualizacji graficznych i plików do druku (w razie potrzeby zapewnimy Ci odpowiednie szkolenie w zewnętrznej firmie)
• kontakty z podwykonawcami,
• poszukiwanie nowych produktów i producentów,
• pozyskiwanie nowych klientów
• wprowadzenie projektów do CRM
• okazjonalne prace konfekcyjne.
Co możemy Ci zaoferować ?
• rozwój w zakresie naszych specjalizacji,
• pracę w interdyscyplinarnym zespole,
• przyjazną atmosferę – firma rodzina,
• kurs graficzny (w razie potrzeby)
• wzrost samodzielności wraz z upływem czasu,
• zatrudnienie na umowę o pracę.
• możliwość wdrażania własnych pomysłów usprawniających działanie organizacji
Czego oczekujemy od Ciebie ?
• umiejętności pracy pod presją czasu oraz wyszukiwania nieszablonowych rozwiązań,
• zdolności nadawania projektom stosownych priorytetów,
• wykształcenia min. średniego
• znajomości środowiska Windows i oprogramowania Microsoft Office,
• doświadczenia w pracy z pakietem Adobe w szczególności Illustrator i Photoshop – w wypadku jego braku, chęci pozyskania wiedzy w tym zakresie,
• znajomości języka angielskiego min. na poziomie średnio zaawansowanym w mowie i w piśmie,
• otwartości na wyzwania z różnych specjalizacji naszej organizacji,
• wysokiej motywacji i chęci rozwoju.
Zainteresowałem Cię? Czekam w takim razie na Twój kontakt i do zobaczenia :)