W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.
Asystent ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: ŁódźWybrana osoba będzie odpowiedzialna za:
- realizację zleceń międzynarodowych od Klientów i Partnerów DB SCHENKER zgodnie z procedurami
- weryfikację i informowanie Klientów o statusach przesyłek
- telefoniczną obsługę Klienta wg obowiązujących standardów
- przygotowywanie wycen oraz weryfikację stawek dla Klientów
- współpracę z innymi jednostkami firmy - znajdującymi się w kraju i zagranicą - w akresie
- bieżącą obsługę Klienta (w języku polskim i angielskim)
- realizację wskaźników jakościowych i ilościowych
Jeśli :
- chcesz zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę praktyczną w zakresie logistyki
- posiadasz motywację do pracy w branży TSL (Transport Spedycja Logistyka)
- jesteś już po studiach lub niedługo je kończysz (mile widziany kierunek Logistyka)
- sprawnie posługujesz się pakietem Microsoft Office
- swobodnie porozumiewasz się w języku angielskim w mowie i piśmie (poziom B1 / B2)
- jesteś osobą gotową do pracy na pełen etat w systemie zmianowym (w przedziale godzinowym: 7.00 – 19.00 od poniedziałku do piątku)
A ponadto:
- jesteś osobą zorientowaną na potrzeby Klientów
- bierzesz odpowiedzialność za powierzone obowiązki
- budujesz pozytywne relacje i konstruktywnie współpracujesz z innymi, lubisz pracować w zespole
- jesteś osobą komunikatywną, otwartą na sugestie i pomysły innych ludzi
- angażujesz się w to, co robisz i chętnie udoskonalasz jakość swojej pracy
- aktywnie poszukujesz potrzebnych informacji
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.