Opis stanowiska pracy

Fundacja poszukuje nowego pracownika do biura w Krakowie.

Tytuł oferty: Asystent ds. księgowości

========================================================

Liczba wakatów: 1

========================================================

Miejsce pracy (region): Małopolskie

========================================================

Miejscowość: Kraków

========================================================

 

Opis stanowiska pracy:

NASZA MISJA: Zapewnienie równych praw i podmiotowości osób z niepełnosprawnościami w Polsce.

NASZE DZIAŁANIA:

  • Zmieniamy prawo.
  • Wspieramy szkoleniowo i doradczo osoby z niepełnosprawnościami w ich niezależnym życiu.
  • Propagujemy pełny udział w społeczeństwie, w tym włączającą edukację.
  • Promujemy użycie najnowszych technologii, które mogą zastąpić oczy czy ręce.
  • Upowszechniamy wiedzę o osobach z niepełnosprawnościami.
  • Prowadzimy tematyczne: czasopismo i publikacje oraz portal i radio internetowe.
  • Współpracujemy z Parlamentem, urzędami centralnymi, samorządami, uczelniami i pracodawcami, a także z podmiotami zagranicznymi w ramach licznych projektów ponadnarodowych.
  • Łączymy cele społeczne z ekscytującą i wymagającą pracą. Dołącz do nas!!!

==============================================

 

Prosimy o przesłanie swoich ofert najpóźniej do dnia 15 czerwca 2018 r.

 

Miejsce pracy: Kraków.

Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu (umowa o pracę).

 

Jeśli wysyłasz swoje zgłoszenia masowo, gdzie się tylko da i na obojętne stanowisko - nie trudź się, oszczędź swój i nasz czas, NIE PRZYSYŁAJ SWOJEJ OFERTY.

 

==============================================

Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Asystenta ds. księgowości będzie należało m.in.:

  • księgowanie faktur zakupowych,
  • wprowadzanie przelewów w systemie bankowym,
  • księgowanie wyciągów bankowych oraz raportów kasowych,
  • uzgadnianie sald kont bankowych,
  • uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami i pracownikami,
  • rozliczanie delegacji,
  • prowadzanie danych kadrowych do systemu,
  • archiwizacja dokumentów (finansowych, kadrowych, płacowych).

 

Wymagania:

  • wykształcenie – min. średnie, ekonomiczne,
  • znajomość ustawy o rachunkowości, prawa podatkowego, ZUS i prawa pracy na poziomie podstawowym,
  • biegła obsługa komputera (Internet, MS Office - Excel, Word, Outlook),
  • mile widziana znajomość obsługi systemu Comarch Optima,
  • komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność, rzetelność i doskonała organizacja pracy,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

 

Prosimy o odpowiedzi na pytania selekcyjne. Aplikacje bez odpowiedzi nie będą rozpatrywane.

Prezentacja firmy

NASZA MISJA: <br/> <br/>Zapewnienie równych praw i podmiotowości osób ni... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
23/07/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi