Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent ds. HR (m/k)
Miejsce pracy: TczewObowiązki:
- wstępna selekcja aplikacji,
- przeprowadzanie wywiadów telefonicznych z kandydatami,
- redagowanie i publikacja ogłoszeń,
- bieżące wsparcie działu HR.
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- bardzo dobra organizacja czasu pracy,
- zaangażowanie w powierzone zadania,
- doświadczenie w pracy biurowej (mile widziane).
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową,
- dofinansowanie do dojazdów dla osób mieszkających poza Tczewem,
- dofinansowanie do obiadów,
- zdobycie doświadczenia w pracy w międzynarodowej firmie,
- możliwość rozwoju osobistego,
- oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.