Asystent ds. handlowych w hurtowni farmaceutycznej
Miejsce pracy: Janki
Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Poszukujemy młodych i energicznych osób, chętnych do nauki ( nie wymagamy doświadczenia ! )
Opis stanowiska:
- reprezentacja Firmy w środowisku Farmaceutycznym, poszukiwanie nowych dostawców i odbiorców
- analiza leków, poszukiwanie i zakup nowych produktów
- realizacja planów zakupowych i sprzedażowych u klientów w kraju i na świecie oraz realizacja zysku z działalności handlowej w celach budżetowych
- planowanie i raportowanie pracy własnej zgodnie z wytycznymi przełożonych, w oparciu o aktualne standardy obowiązujące w Firmie
- aktywna współpraca z innymi osobami w firmie
Wymagania:
- umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne, analityczno-syntetyczne
- b. dobra znajomość j. angielskiego
- bardzo dobra znajomość programu EXCEL
- umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z Klientami
- komunikatywność, obowiązkowość, dokładność oraz terminowość
Wybranym osobom oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu umowy o pracę
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 08:30-16:30
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe 3.500 - 5.000 zł brutto + premia zależna od wyników pracy
- dodatkowy benefit: opieka medyczna
- narzędzia pracy: Smartfon i przenośny komputer służbowy
Numer referencyjny: ASHF/07/2016/GRM
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.