#

Asystent ds. eksportu

Vissa sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Vissa Spółka z o.o. została założona w 2004 roku. Główny profil działalności firmy to eksport towarów z Unii Europejskiej do krajów Unii Celnej (Białoruś, Rosja, Kazachstan). Obowiązkami asystenta ds. eksportu będą:

  • Kontakt z producentami towarów, klientami, agencjami celnymi oraz przewoźnikami w celu pozyskiwania transportu pod załadunek,
  • Przetwarzanie faktur od dostawców, wystawianie faktur i innych dokumentów potrzebnych do odprawy celnej towarów,
  • Monitorowanie realizacji transportu i wyjaśnianie niezgodności,
  • Nadzór nad realizacją zamówień i jakością towarów,
  • Utrzymanie współpracy z partnerami,
  • Analiza cen towarów od dostawców,
  • Przygotowanie dokumentów do wysyłki towaru,
  • Przygotowywanie ofert handlowych,
  • Pozyskiwanie nowych dostawców,
  • Podstawowe tłumaczenia dokumentów,
  • Bieżące prace biurowe.

Wymagania

  • Język rosyjski: komunikatywny w mowie i w piśmie, 
  • Język polski: biegły w mowie i w piśmie,
  • Język angielski: podstawowy,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (MS Excel, Word, Outlook),
  • Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów,
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta,
  • Umiejętności analityczne,
  • Prawo jazdy kat. B, doświadczenie w prowadzeniu samochodu.

 

Proszę o dołączenie CV w wiadomości. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prezentacja firmy

Vissa Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością została założona w 2004 ro... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
29/05/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Tylko praktyki
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Logistyka

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi