Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
- Samodzielna organizacja i realizacja pracy biurowej,
- Fakturowanie i rozliczenia towaru,
- Kontrola dokumentacji i współpraca z księgowością,
- Przygotowywanie zestawień i analiz,
- Biurowe i organizacyjne wsparcie sprzedaży,
- Utrzymywanie i koordynacja kontaktów z firmami wspierającymi – księgowość zewnętrzna, kancelaria prawna, bank, firmy logistyczne oraz z klientami,
- Bieżąca kontrola rozliczeń,
- Zadania administracyjne związane z rozliczeniami przedstawicieli handlowych.
Oferujemy:
- Umowę o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie + premię po okresie próbnym,
- Możliwość podwyższenia wynagrodzenia po okresie próbnym.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- 2-4 letnie doświadczenie w pracy w zakresie księgowości lub zadań administracyjno – biurowych w firmie prywatnej,
- Sumienność i samodzielność,
- Dokładność wykonywanych obowiązków i odpowiedzialność za powierzone zadania,
- Dyspozycyjność – ruchomy czas pracy.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?