#

Asystent biurowy

Kamagraf

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

a. zadania tzw. help desk/złota rączka - obsługa środowiska informatyczno-telekomunikacyjnego Kancelarii
b. wykonywanie tłumaczeń za pomocą programów komputerowych ew. gotowość do nauki w tym zakresie
c. wprowadzanie danych do programów obsługi Kancelarii, prowadzenie fanpage’ów w portalach społecznościowych; zarządzanie stroną www Kancelarii,
d. inne zlecone prace biurowe
e. kontakt z sądami i urzędami

Wymagania

a. mile widiznay wiek do 30 roku życia i status osoby bezrobotnej zarejestrowanej w UP W-wa
b. doskonała znajomość obsługi sprzętu komputerowego i podstawowa umiejętność serwisowania środowiska informatycznego i innego sprzętu Kancelarii (Word, Office, Legalis, Kleos, faks, skaner, telefony, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki
c. co najmniej podstawowa znajomość języka francuskiego
d. umiejętność obsługi oprogramowania stosowanego w Kancelarii (Word, Office, Legalis, Kleos, Wordfast albo Trados) albo gotowość do szybkiej nauki obsługi wg dostępnych instrukcji
e. wymagana inteligencja i umiejętność szybkiego wyszukiwania informacji w internecie a niekoniecznie wykształcenie kierunkowe
f. dyskrecja i przestrzeganie zasad poufności (wysoki stopień), wysoka kultura osobista,

Prezentacja firmy

Kancelaria Prawna

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/04/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Czas trwania umowy
25 m-cy z możliwością przedłużenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Wynagrodzenie
1 850PLN - 1 850PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi