SGS Polska Sp. z o.o.
SGS Polska Sp. z o.o.
SGS jest światowym liderem w dziedzinie inspekcji, weryfikacji, testowania i certyfikacji. SGS jest firmą uznaną za wzór jakości i najwyższych standardów zawodowych. Zatrudnia ponad 85.000 pracowników w sieci ponad 1.800 oddziałów i akredytowanych laboratoriów na całym świecie.

W związku z ciągłym rozwojem działu doświadczeń polowych (FTS) poszukujemy kandydatów do pracy w charakterze:

Asystent Biura

Miejsce pracy: Zamarte, Chojnice, Człuchów, Tuchola, Sępólno Krajeńskie

Zadania:

Realizowanie zadań wspomagających codzienne funkcjonowanie biura, w tym:

  • zarządzanie obiegiem dokumentów, obsługa korespondencji, sporządzanie raportów, zamawianie materiałów biurowych, organizacja i obsługa spotkań biznesowych, współpraca z dostawcami zewnętrznymi
  • prowadzenie list magazynowych oraz inwentaryzacyjnych
  • dbanie o estetykę stacji doświadczalnej
  • współpraca z personelem badawczym

Wymagania:

  • wykształcenie co najmniej średnie, mile widziane wyższe (kierunki rolnicze)
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych
  • praktyczna, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym Excela
  • samodzielność działania, umiejętność skutecznego planowania i efektywnej organizacji pracy – również pod presją czasu

Oferujemy:

  • pracę na pełen etat (umowa o pracę) w strukturze stabilnej, międzynarodowej firmy będącej liderem na rynku światowym
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia (konkurencyjne wynagrodzenie, pakiet socjalny, prywatne ubezpieczenie medyczne) oraz nowoczesne narzędzia pracy
  • możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego
  • przyjazną atmosferę pracy
Oferty zawierające CV prosimy przesyłać za pomocą przycisku:
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
SGS Polska Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi