Opis stanowiska pracy

Wakob sp z o.o. zatrudni pracownika do pracy w Sosnowcu, na stanowisku Asystent biurowy.

 

Pracownik odpowiedzialny będzie za :

 

- Pomoc w kontaktach z klientami,

- Korespondencję z zagranicznym kontrahentem,

- Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów i informacji w firmie,

- Opracowywanie dokumentów, materiałów oraz przygotowywanie ofert handlowych,

- Wsparcie w realizacji projektów: tworzenie harmonogramów, procedur, pilnowanie terminów realizacji,

- Prowadzenie kalendarza spotkań,

- Pomoc w dziale handlowym,

- Obsługa posprzedażowa,

- Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura.

 

 

Oferujemy:

 

- Stabilność zatrudnienia,

- Możliwości rozwoju i zdobycia wartościowego doświadczenia,

- Miłą atmosferę w pracy.

Wymagania

- dobra znajomość angielskiego w mowie i piśmie,

- zdolność do szybkiego uczenia się,

- dobra znajomość MS Office,

- doskonałe umiejętności organizacyjne,

- dyspozycyjność,

- prawo jazdy kategorii B będzie dodatkowym atutem.

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997 r. tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.)”.

Prezentacja firmy

Wakob sp. z o.o. dystrybucja i montaż nowoczesnych wkładów kominowych

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
28/10/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi