Perfect Consulting – Znamy tych, których Ty chcesz poznać
Najważniejszą dla nas wartością jest zaufanie oraz zadowolenie naszych Klientów i Kandydatów,
dlatego od ponad 20 lat dzielimy się swoją wiedzą HR i pomagamy Wam rozwijać swój potencjał.
inspirujemy działania - otwieramy możliwości - poszerzamy horyzonty
Obecnie dla naszego klienta, poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent/Asystentka (dział handlowy)
Nr ref. 61/06/2020
Miejsce pracy: Gdynia
Twoje główne zadania :
• Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i korespondencji
• Prowadzenie/koordynacja spraw administracyjnych związanych z funkcjonowaniem firmy
• Wystawianie oraz weryfikowanie poprawności dokumentów firmowych
• Rejestracja zleceń w systemie
• Utrzymywanie relacji z Klientami firmy, odpowiadania na zapytania
• Sporządzanie raportów, prezentacji, zestawień
Co z nami zyskasz:
• Stabilne warunki pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (ponad 20 lat na rynku)
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Dogodna lokalizacja biura – centrum Gdyni
• Pracę w najbardziej rozwojowej branży w Polsce
• Przyjazną atmosferę oraz pełną wyzwań pracę w młodym zespole
Czego oczekujemy:
• Znajomości języka angielskiego pozwalającej na swobodną komunikację – min. B2
• Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
• Znajomości pakietu MS Office
• Łatwości w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywności i otwartości
• Dobrej organizacji pracy i umiejętności zarządzania czasem
Aplikuj już dzisiaj ! Praca czeka właśnie na Ciebie.
Perfect Consulting, ekspert w zakresie doboru personelu oraz diagnozy i ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.