Prężnie rozwijająca się firma z branży ubezpieczeniowej poszukuje osoby do pracy w biurze w centrum Opola.
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna m.in. za:
- aktywne telefoniczne pozyskiwanie klientów
- wsparcie doradcze oraz przygotowywanie kalkulacji dla klientów
- udzielanie informacji produktowej klientom
- obsługę i administracje biura
Oczekiwania:
- minimum wykształcenie średnie
- dobra umiejętność posługiwania się pakietem MS Office (zwłaszcza: Word, Excel)
- samodzielność, rzetelność, terminowość, dbałość o szczegóły
- łatwość nawiązywania kontaktów i budowaniu relacji
- doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży
- mile widziane doświadczenie w branży finansowej lub ubezpieczeniowej
Oferujemy:
- Dobre warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
- Atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą
- Wsparcie w rozwoju
Aplikacje należy składać drogą mailową.
Do przesłanej oferty prosimy dołączyć klauzurę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
Jesteśmy multiagencją ubezpieczeniową działającą w Opolu oraz na ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.