Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i korespondencji
Prowadzenie/koordynacja spraw administracyjnych związanych z funkcjonowaniem firmy
Wystawianie oraz weryfikowanie poprawności dokumentów firmowych
Rejestracja zleceń w systemie
Utrzymywanie relacji z Klientami firmy, odpowiadania na zapytania
Sporządzanie raportów, prezentacji, zestawień
Czego oczekujemy:
Znajomości języka angielskiego pozwalającej na swobodną komunikację – min. B2
Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
Znajomości pakietu MS Office
Łatwości w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywności i otwartości
Dobrej organizacji pracy i umiejętności zarządzania czasem
Wymagania
Co z nami zyskasz:
Stabilne warunki pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Dogodna lokalizacja biura – centrum Gdyni
Pracę w najbardziej rozwojowej branży w Polsce
Przyjazną atmosferę oraz pełną wyzwań pracę w młodym zespole
Prezentacja firmy
Perfect Consulting, ekspert w zakresie doboru personelu oraz diagnozy i ...
Perfect Consulting, ekspert w zakresie doboru personelu oraz diagnozy i rozwoju kompetencji pracowników, od ponad 20 lat projektuje i wdraża instrumenty zarządzania zasobami ludzkimi. Wspieramy Naszych Klientów w zakresie kompleksowych rozwiązań HR. Nasze kompetencje budujemy w oparciu o wiedzę, doświadczenie i kreatywność naszych doradców – doświadczonych konsultantów z różnych dziedzin.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
17/08/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Obsługa klienta
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?