Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Branża: Praca Administracja biurowa, Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Tłumaczenia / Wydawnictwa / Redakcja, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Inne
Zakres obowiązków:
wykonywanie ofert handlowych (system BaaN)
obsługa CRM
wprowadzanie faktur do systemu
wsparcie administracyjne serwisu
pomoc przy organizacji wydarzeń firmowych (targi, seminaria, szkolenia etc.)
odbieranie telefonów i firmowej poczty e-mailowej oraz dbanie o prawidłowy obieg informacji
inne prace związane z funkcjonowaniem działu
Wymagania:
wykształcenie min. średnie
obsługa komputera
znajomość języka angielskiego (niezbędna)
prawo jazdy kat. B
umiejętności organizacyjne, samodzielność i dokładność
umiejętność pracy w zespole oraz zdolność do nawiązywania pozytywnych relacji personalnych
Oferujemy:
szkolenia wprowadzające do pracy (BaaN, CRM)
pracę w fajnym zespole w międzynarodowym środowisku
możliwość uczestnictwa w kursie języka angielskiego
prywatną opiekę medyczną
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?