Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie:
· kompleksowa obsługa asystencka Dyrektora Zakładu w Łowiczu, w tym m. in.: łączenie rozmów telefonicznych, obsługa korespondencji, zarządzanie kalendarzem, organizacja spotkań, przygotowywanie pism, prezentacji, zestawień,
· rozliczanie wydatków służbowych, faktur,
· koordynacja i realizacja projektów zlecanych przez Dyrektora,
· wsparcie komunikacji i projektów wewnętrznych w ramach zakładu.
Oferujemy:
· umowę o pracę,
· ciekawą pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
· możliwość udziału w projektach z różnych dziedzin organizacji.
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
• zdolności organizacyjne oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
• bardzo dobra znajomość j. angielskiego (pozwalająca na swobodną komunikację i przygotowywanie dokumentów),
• asertywność, proaktywność i entuzjazm w działaniu,
• wysoka kultura osobista,
• wykształcenie wyższe,
• bardzo dobra znajomość obsługi komputera: MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook),
Jesteśmy czołową firmą branży spożywczej w Polsce posiadającą w s... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.