Opis stanowiska pracy
Centrala hipermarketów E.Leclerc w Polsce poszukuje kandydata na stanowisko:
Asystent/Asystentka Dyrektora z językiem francuskim
Miejsce pracy: Warszawa
Profil poszukiwanego kandydata:
- dobra znajomość języka francuskiego
- znajomość obsługi programów pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
- samodzielność w działaniu, dynamizm i komunikatywność
- zdolności analityczne, systematyczność i dokładność
- znajomość zagadnień administracyjnych mile widziana
- dyspozycyjność w wymiarze pełnego etatu
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego.
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi jedynie na wybrane oferty.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych - t.j. Dz.U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 ze zm.)".
Prezentacja firmy
E.Leclerc jest najdłużej działającą siecią super i hipermarketów ...
E.Leclerc jest najdłużej działającą siecią super i hipermarketów w Polsce, a po 19 latach rozwoju może się poszczycić 43 sklepami w 38 miastach na terenie 15 województw.
E.Leclerc w Polsce działa według tej samej filozofii, która od lat sprawdza się również w Europie: Kupować taniej, by sprzedawać taniej. O skuteczności zastosowania tej innowacyjnej myśli świadczą sukcesy sprzedażowe.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 02/01/2015
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Obsługa klienta