#

Asystent/Asystentka ds. Administracyjno-Księgowych

Smart-HR

Sosnowiec, śląskie

Smart-HR
SMART-HR – jesteśmy firmą doradztwa personalnego, realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego Klientamiędzynarodowej firmy produkcyjnej, w związku z intensywnym rozwojem na rynku polskim, poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent/Asystentka ds. Administracyjno-Księgowych

Miejsce pracy: Sosnowiec

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • Weryfikację merytoryczną i formalną dokumentów księgowych oraz ich rejestrację w programie księgowym,
  • Kontrolę i analizę zapisów księgowych,
  • Księgowanie faktur sprzedaży i zakupu,
  • Wprowadzanie przelewów do systemu bankowości elektronicznej,
  • Przygotowanie raportów na wewnętrzne potrzeby firmy,
  • Archiwizacja obsługiwanych dokumentów księgowych,
  • Ścisłą współpracę z zewnętrznym biurem rachunkowym oraz Centralą w Anglii.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego kierunkowego (Finanse, Rachunkowość, Ekonomia),
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
  • Doświadczenia na analogicznym stanowisku,
  • Sumienności oraz terminowości,
  • Zaangażowania oraz bardzo dobrej organizacji pracy własnej.

Pracodawca oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie, 
  • Zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Pełne wdrożenie w nowe obowiązki, przy wsparciu doświadczonego zespołu,
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego,
  • Przyjazną atmosferę pracy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Smart-HR

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi