Opis stanowiska pracy

Dynamicznie rozwijająca się międzynarodowa jednostka certyfikująca i inspekcyjna poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko asystenta/asystentki biura

Asystent/Asystentka biura

Miejsce pracy: Zielona Góra

Zakres obowiązków:

• udzielanie klientom telefonicznych i mailowych informacji o oferowanych przez firmę usługach,

• bieżąca obsługa biura,

• przygotowywanie dokumentacji, materiałów informacyjnych, raportów oraz podsumowań spotkań w języku polskim oraz angielskim,

• prowadzenie korespondencji biznesowej,

• planowanie i organizacja spotkań oraz podróży służbowych.

 

Oferujemy:

• możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie,

• dobrą atmosferę pracy,

• komfortowe warunki pracy,

• umowa o pracę.

 

Kontakt

Prosimy o nadsyłanie krótkich listów motywacyjnych wraz z CV na adres poczty elektronicznej.

Prosimy o dopisanie klauzuli : "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ust. z dnia 29 sierpnia 1997(Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z późn. zm.)"

 

Wymagania

• wykształcenie wyższe,

• biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,

• dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook),

• komunikatywność oraz wysoka kultura osobista,

• dobra organizacja pracy,

• umiejętność ustalania priorytetów,

• doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane.

Prezentacja firmy

Dynamicznie rozwijająca się firma doradcza poszukuje kandydatów do pracy... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/09/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi