Dynamicznie rozwijająca się międzynarodowa jednostka certyfikująca i inspekcyjna poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko asystenta/asystentki biura
Asystent/Asystentka biura
Miejsce pracy: Zielona Góra
Zakres obowiązków:
• udzielanie klientom telefonicznych i mailowych informacji o oferowanych przez firmę usługach,
• bieżąca obsługa biura,
• przygotowywanie dokumentacji, materiałów informacyjnych, raportów oraz podsumowań spotkań w języku polskim oraz angielskim,
• prowadzenie korespondencji biznesowej,
• planowanie i organizacja spotkań oraz podróży służbowych.
Oferujemy:
• możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie,
• dobrą atmosferę pracy,
• komfortowe warunki pracy,
• umowa o pracę.
Kontakt
Prosimy o nadsyłanie krótkich listów motywacyjnych wraz z CV na adres poczty elektronicznej.
Prosimy o dopisanie klauzuli : "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ust. z dnia 29 sierpnia 1997(Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z późn. zm.)"
• wykształcenie wyższe,
• biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
• dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook),
• komunikatywność oraz wysoka kultura osobista,
• dobra organizacja pracy,
• umiejętność ustalania priorytetów,
• doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane.
Dynamicznie rozwijająca się firma doradcza poszukuje kandydatów do pracy... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.