#

Asystent / Asystentka Biura

Devire

Toruń, kujawsko-pomorskie

Devire
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

Asystent / Asystentka Biura

Lokalizacja: Toruń

Devire (agencja pracy tymczasowej, numer certyfikatu 3260) to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry. Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Polsce, Niemczech oraz Czechach.

Twoja przyszła Firma:

Naszym Klientem jest jeden z czołowych właścicieli, operatorów i deweloperów centrów handlowych w Europie Środkowej i Wschodniej. W związku ze stałym rozwojem poszukujemy Kandydata lub Kandydatki na stanowisko Asystenta/ki Biura.

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należała zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura, bieżąca obsługa recepcji, organizacja wyjazdów służbowych oraz eventów firmowych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji, kontakt z kurierami, prowadzenie kalendarza spotkań, rejestracja płatności w systemie księgowym oraz zamawianie artykułów biurowych.

Nasz Klient zapewnia:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Pracę w godzinach biurowych 9-17,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Pozytywną atmosferę oraz realne możliwości rozwoju,
  • Okazję zdobycia cennego doświadczenia zawodowego, 
  • Pracę w dogodnej lokalizacji - Toruń Wschodni.

U Kandydatów zwracamy uwagę na:

  • Dostępność do podjęcia pracy w pełnym wymiarze godzin,
  • M.in. 2 letnie doświadczenie w pracy na recepcji/w telefonicznej obsłudze Klienta,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
  • Zaangażowanie, umiejętności organizacyjne, proaktywność, komunikatywność oraz wysoką kulturę osobistą,
  • Bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office (Excel, PowerPoint),
  • Wiedza na temat księgowości będzie niewątpliwym atutem.
Devire Devire Devire Devire

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi