Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
SiDLY budując zespół międzynarodowych ekspertów w prężnie rozwijającej się dziedzinie telemedycznej stawia na ludzi ambitnych, konsekwentnych w działaniu i zaangażowanych.
Obecnie do swojego zespołu poszukujemy nieocenionego wsparcia Zarządu w zakresie organizacji Biura.
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
organizacja i obsługa Biura Zarządu,
prowadzenie kalendarzy spotkań i ich organizacja,
przygotowywanie korespondencji i innych dokumentów,
nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów,
prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
koordynowanie przepływu informacji oraz współpraca między Zarządem, klientami a pozostałymi komórkami organizacyjnymi Spółki i ich pracownikami, z uwzględnieniem odpowiedniej skali priorytetów,
wyszukiwanie danych i informacji na potrzeby Kierownictwa Spółki;
organizowanie i rozliczanie podróży służbowych,
współpraca z kontrahentami Spółki oraz Urzędami;
obsługa klienta zewnętrznego Spółki w zakresie zgłaszanych zapytań;
wsparcie w testowaniu produktów Spółki.
Wymagania:
wykształcenie minimum średnie,
dobra znajomość języka angielskiego,
bardzo dobra znajomość programów z pakietu MS Office,
doskonała organizacja pracy, elastyczność i umiejętność pracy pod presją czasu,
komunikatywność, asertywność, wysoka kultura osobista i otwartość na klienta,
sumienność, samodzielność, inicjatywa i zaangażowanie w wykonywane zadania.
W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie + możliwość rozwoju ścieżki kariery w firmie;
Telefon i komputer służbowy;
Pracę w innowacyjnym projekcie;
Benefity pozapłacowe.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?