Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.
Obecnie dla jednego z naszych Klientów, poszukujemy osób na stanowisko:
asystent / asystentka biura zarządu
Nr ref.: 27643Praca stała
Lokalizacja: Łomianki
Zakres obowiązków:
- zapewnienie przepływu i zarządzanie informacją pomiędzy Zarządem a innymi działami w firmie,
- opieka nad obiegiem dokumentacji oraz komunikacją wewnętrzną,
- przygotowywanie raportów na potrzeby Prezesa Zarządu,
- przygotowywanie zamówień, kontakt z zagranicznymi partnerami,
- tłumaczenie dokumentów.
- minimum roczne doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku
- wykształcenie wyższe
- biegła znajomość języka angielskiego
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- samodzielność, komunikatywność
- dobra organizacja pracy własnej, proaktywna postawa
- ciekawą, zróżnicowaną pracę z możliwością zdobywania nowych doświadczeń
- pracę w międzynarodowym środowisku
- niezbędne narzędzia pracy
- atrakcyjne warunki zatrudnienia