Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży biofarmaceutycznej, zajmującej się tworzeniem innowacyjnych leków poszukujemy kandydata na stanowisko:
Zadania:
• Bieżące wsparcie Product Managerów w codziennych aktywnościach w obszarze administracyjnym przy prowadzonych projektach marketingowych i sprzedażowych,
• Analiza faktur marketingowych, sprawdzanie płatności od klientów,
• Koordynacja obiegu dokumentów,
• Monitorowanie terminowego składania dokumentacji,
• Rejestrowanie i przetwarzanie umów z klientami,
• Wsparcie przy organizacji eventów i konferencji,
• Dbanie o rejestrowanie wszystkich aktywności w systemach CRM, SAP i innych wewnętrznych systemach,
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
• Doświadczanie w pracy administracyjnej minimum 1 rok,
• Łatwość nauki systemów informatycznych i umiejętność do pracy w kilku systemach jednocześnie,
• Dobra znajomość word i excel,
• Bardzo dobra znajomość j. angielskiego - B2 - warunek konieczny,
• Komunikatywność, otwartość, dynamizm w działaniu, umiejętność ustalania priorytetów i szukania rozwiązań,
• Samodzielność i rzetelność,
Oferujemy:
• Umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy z realną możliwością przedłużenia,
• Karta sportowa, opieka medyczna, karta lunchowa 190 pln miesięcznie,
• Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w międzynarodowych strukturach,
• Lokalizacja firmy: Centrum.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Ade... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.