Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent administracji (k/m)
Miejsce pracy: WarszawaObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- wsparcie działu sprzedaży w zakresie organizowania szkoleń, materiałów marketingowych,
- zarządzanie, rezerwowanie sal konferencyjnych,
- wsparcie w zarządzaniu flotą samochodową,
- odbieranie, wysyłanie poczty,
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
- profesjonalna obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi,
- bieżące prace administracyjno-biurowe.
Wymagania:
- biegła znajomość języka angielskiego (poziom min. C1),
- doświadczenie w pracy na stanowisku asystenckim (min. 2 lata),
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność pracy w zespole,
- wysoki poziom komunikatywności,
- bardzo dobra znajomość pakietu Office.
Oferujemy:
- pracę w międzynarodowym środowisku,
- możliwość rozwoju w strukturach firmy,
- bardzo atrakcyjne wynagrodzenie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową, docelowo umowa o pracę.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.