Opis stanowiska pracy


Archiwum Państwowe w Olsztynie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

archiwista do spraw przejmowania i obsługi dokumentacji z wyborów Oddział IV – Przechowywania i Zabezpieczania Zasobu Archiwalnego

Archiwum Państwowe w Olsztynie
ul. Partyzantów 18
10-521 Olsztyn


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z urzędnikami wyborczymi oraz przedstawicielami właściwych delegatur Krajowego Biura Wyborczego.
  • Udzielanie informacji i porad w zakresie właściwego przygotowania dokumentacji z wyborów do przekazania do archiwum państwowego.
  • Koordynacja przejmowania od urzędników wyborczych dokumentacji z wyborów.
  • Przejmowanie dokumentacji z wyborów na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych.
  • Rozmieszczanie dokumentacji z wyborów w magazynach, a w uzasadnionych przypadkach przemieszczanie akt w magazynach.
  • Udostępnianie dokumentacji z wyborów uprawnionym podmiotom, systematyczne włączanie zwracanej dokumentacji oraz dbanie o utrzymanie w aktualności topografii rozmieszczenia dokumentacji archiwalnej w magazynach.
  • Przygotowanie do brakowania dokumentacji z wyborów, wykonywanie skontrum zasobu, wybór, przekazywanie i odbiór akt dezynfekowanych w komorze próżniowej.
  • Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.


Warunki pracy

Praca w terenie, wysiłek fizyczny, praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych, narażenie na kontakt z kurzem, mogącym wywoływać alergie, praca w pomieszczeniach piwnicznych, narażenie na inne czynniki biologiczne, obecność wind, praca na wysokości do 3 m. Budynek archiwum nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnością.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Archiwum Państwowe w Olsztynie
ul. Partyzantów 18
10-521 Olsztyn
sekretariat@olsztyn.ap.gov.pl
(89) 527 60 96, wew. 301

- wynagrodzenie ok. 2500,00. zł brutto
- przewidywany termin zatrudnienia - kwiecień
- umowa na czas określony (12 miesięcy)
- kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy
kwalifikacyjnej,
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
- dokładniejsze informacje udzielane będą pod numerem telefonu (89) 527 60 96, wew. 301


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze pracy na stanowisku o podobnym zakresie zadań

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność organizowania pracy
  • Orientowanie się w przepisach KPA oraz rozporządzeń wykonawczych – dodatkowo punktowane
  • Znajomość przepisów prawa archiwalnego
  • Znajomość przepisów KPA
  • Umiejętność obsługi komputera w tym znajomość pakietu MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • prawo jazdy kategorii B


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopia prawa jazdy kat. B

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-03-25
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Państwowe w Olsztynie
    ul. Partyzantów 18
    10-521 Olsztyn

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    13/03/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi