Opis stanowiska pracy


Archiwum Państwowe w Szczecinie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

archiwista

Archiwum Państwowe w Szczecinie ul. św.Wojciecha 13

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • – przygotowywanie dokumentacji dot. poświadczenia okresów zatrudnienia oraz wysokości uzyskiwanych przez interesantów zarobków, na podstawie akt przechowywanych w Oddziale Archiwum Państwowego w Międzyzdrojach;
  • - współudział przy poszukiwaniach źródłowych (kwerendach) z zasobu własnego;
  • - opracowywanie i ewidencjonowanie zasobu archiwalnego. Wprowadzenie opracowanych materiałów archiwalnych do obowiązującego systemu;
  • - współuczestniczenie w przejmowaniu materiałów archiwalnych do magazynu archiwalnego;
  • - skontrum zespołów stanowiących zasób Oddziału;
  • - proste prace związane z zabezpieczeniem zasobu.


Warunki pracy

komputer, ksero, scaner, wystąpienia publiczne, brak dojazdu środkami komunikacji do miejsca pracy (odległóść od dworca PKP około 5 km),

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Zatrudnienie od 20 marca 2017 r.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie ekonomiczne, kierunek administracja

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
w pracy administracyjno - biurowej lub pracy związanej z archiwistyką

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-03-03
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    21/02/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi