Opis stanowiska pracy


Archiwum Państwowe w Suwałkach

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

archiwista

Archiwum Państwowe w Suwałkach
ul. T. Kościuszki 69
16-400 Suwałki

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • porządkowanie i opracowywanie materiałów archiwalnych
  • sporządzanie archiwalnych pomocy ewidencyjno-informacyjnych i wyższego rzędu
  • udział w procesie przejmowania materiałów archiwalnych
  • udział w sporządzaniu ekspertyz i opinii z zakresu archiwistyki i nauk pokrewnych
  • udział w realizacji projektów naukowych, popularyzacyjnych i edukacyjnych
  • przygotowywanie materiałów archiwalnych do digitalizacji
  • wspomaganie działań z zakresu profilaktyki materiałów archiwalnych


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

- praca biurowa i fizyczna w siedzibie urzędu,
- praca na wysokości do 3 metrów w magazynach archiwalnych,
- możliwy kontakt z kurzem archiwalnym i zanieczyszczeniami mikrobiologicznymi akt,
- praca przy sztucznym oświetleniu,
- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, skaner),
- stanowisko pracy zlokalizowane jest na parterze urzędu (budynek 2 piętrowy),
- magazyny archiwalne na różnych kondygnacjach (parter - II piętro),
- konieczność poruszania się pomiędzy kondygnacjami, brak dźwigu osobowego,
- brak specjalistycznych urządzeń, umożliwiających pracę osobom niewidomym, głuchoniemym oraz niedosłyszącym.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy



Inne:

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Proponowane wynagrodzenie brutto: 2200,00 zł.
Przewidywany termin zatrudnienia: 01.10.2016 r.
Proces naboru składa się z III etapów:
etap I - analiza złożonych dokumentów
etap II - rozmowa kwalifikacyjna
etap III - pisemny sprawdzian wiedzy
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowane/ni/ do naboru zostaną powiadomione/ni/ o terminie dalszego postępowania związanego z naborem.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Złożonych dokumentów nie odsyłamy
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 87 5662167



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
1) w administracji publicznej lub w obszarze zarządzania dokumentacją lub
2) w archiwum lub w prowadzeniu archiwum zakładowego lub składnicy akt


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
  • znajomość podstawowych zasad i pojęć stosowanych w archiwistyce
  • znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym
  • zainteresowania historią
  • umiejętność pracy w zespole


wymagania dodatkowe:

  • znajomość języka rosyjskiego w zakresie umożliwiającym czytanie i rozumienie tekstów
  • znajomość języka niemieckiego w zakresie umożliwiającym czytanie rękopisów i druków sprzed 1945 roku
  • wiedza z zakresu ustroju administracji publicznej w Polsce w okresie od 1945 r. do czasów współczesnych
  • wiedza z zakresu historii regionu


Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym, potwierdzona odpowiednim dokumentem (np. kopią świadectw, certyfikatu, zaświadczenia)
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • 2016-09-05
    Archiwum Państwowe w Suwałkach
    ul. T. Kościuszki 69
    16-400 Suwałki

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/08/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi