Opis stanowiska pracy
Archiwum Państwowe w BydgoszczyDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
archiwista do spraw opracowania kwerend z akt osobowo- płacowych i ewidencji mieszkańców oraz prowadzenia prac dokumentacyjnych w Oddziale II Informacji i Udostępniania Materiałów ArchiwalnychArchiwum Państwowe w Bydgoszczy ul. Dworcowa 65 85-009 Bydgoszcz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Opracowanie kwerend z akt osobowo- płacowych i ewidencji mieszkańców wytworzonej po 1945 roku oraz prowadzenie prac dokumentacyjnych
- Opracowywanie kwerend na podstawie dokumentacji osobowo- płacowej niestanowiącej zasobu archiwalnego
- Aktualizowanie bazy danych Archiwum o miejscach przechowywania dokumentacji osobowo- płacowej zlikwidowanych zakładów pracy
- Indeksowanie akt wytworzonych po 1945 roku w komputerowych bazach danych
- Zastępowanie stałej obsługi pracowni naukowej w pełnym zakresie, w tym obsługa użytkowników krajowych i zagranicznych, ewidencjonowanie archiwaliów w bazie ZISAPB
- Informowanie o miejscach przechowywania dokumentacji osobowo- płacowej zlikwidowanych zakładów.
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem
- praca wymaga wysiłku fizycznego w związku z przenoszeniem akt
- kontakt z kurzem
- praca w siedzibie urzędu Bydgoszcz ul. Dworcowa 65 oraz w Sekcji ds. gromadzenia materiałów archiwalnych gospodarczych i własnościowych Bydgoszcz ul. Wiślana 27
Otoczenie organizacyjno – techniczne miejsca pracy:
- praca z materiałami archiwalnymi
- możliwy kontakt z czynnikiem alergennym
- okresowo praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
- budynek przy ul. Dworcowej nie posiada windy i nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
- stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną.
Oferty niekompletne i otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowane/ni/ zostaną powiadomione/ni/ o terminie rozmo-wy wstępnej telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej
Dokumentów nie odsyłamy, oferty kandydatek/kandydatów niezakwalifikowanych zo-staną komisyjnie zniszczone
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (052) 33-95-403, 33-95-401.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodowego
na podobnym stanowisku
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość języja angielskiego w stopniu komunikatywnym
- znajomość KPA, Ustawy o ochronie danych osobowych i przepisów dotyczących ochrony tajemnicy państwowej i służbowej;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Ukończony kurs z zakresu archiwistyki
- znajomość obsługi komputera (Access, Word)
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
- W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyzaświadczenie o ukończeniu kursu w zakresie archiwistykiDokumenty należy złożyć do: 2019-04-23
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Bydgoszcz ul. Dworcowa 65
85-009 Bydgoszcz