Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Application Support Engineer_Technical Consultant
Lokalizacja: KrakówOur Client is a multinational corporation - a technology company with more than 71 000 employees worldwide. It is the largest company in the world which designs, manufactures and sells networking equipment.
Currently, we are looking for a Candidate to fill the position of an Application Support Engineer/Technical Consultant.
Roles and responsibilities:
- Supporting and configuring ServiceGrid projects based on customer requirements,
- Analyzing and solving issues of the ServiceGrid integration and all involved technologies ranging from second to the third level complexity,
- Managing the internal support tools,
- Participating in testing new technologies and their integration into ServiceGrid,
- Engaging Client's customers in new and exciting ways,
- Coordinating the support process with customers and other engineers from the team.
We are looking to meet Candidates who have:
- Knowledge of, experience in debugging, or have used any of these in the past: XML, XSLT, WSDL, SOAP, JSON, REST-APIs, HTML, CSS, Javascript, PHP, Java, Perl, Python, Bash, Vim, regex, SQL, PostgreSQL,
- Excellent English,
- Knowledge of software and scripting,
- Able to explain complicated topics in a structured manner,
- Excellent communication skills and customer focused approach.
Desired skills:
- Experience with IT Service Management software,
- Experience with: Altova XML Spy, Oxygen XML editor, SoapUI, Postman, Wireshark, Apache Tomcat, Apache HTTP Server, Linux, Mac, Unix, git,
- Experience with Client - Server B2B communication over TCP/IP such as SOAP,
- Knowledge of basic networking.
Our Client offers:
- Employment based on a B2B contract via devire - 20 000 - 22 000 pln/monthly
- Opportunity to work in a multinational corporate environment,
- Possible to join an international team located in Australia, the US, and Austria,
- Multisport Card and private Healthcare,
- The great working atmosphere.