Dla naszego Klienta, firmy z branży produkcyjnej poszukujemy osoby do europejskiego zespołu na stanowisko:
Analityk Sprzedaży / Kontroler Polityki CenowejMiejsce pracy: Łódź
Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie odpowiadać na poziomie Europejskim za:
- Całościowe zarządzanie cenami katalogowymi na obszarze Europy. Przestrzeganie reguł cenowych i spójności cenowej, a także zarządzanie rocznym wzrostem cennika dla wszystkich produktów sprzedawanych w Europie.
- Koordynowanie obszaru informacji cenowych i ich publikacji z wykorzystaniem narzędzi DPM Sales Tool i Euromaster ERP.
- Spójność cen katalogowych w Euromaster i DPM Sales Tool.
- Zniżki dla rodzin produktów (kody cenowe) używanie w systemie SyteLine.
- Obszar e-biznes w zakresie cennika, informacji o produktach i narzędzi (platforma e-biznesu, Hubwoo Michelin, dystrybutorzy itp.).
- Uzgadnianie (we współpracy z pionem Finansów) cen produktów typu Express między poszczególnymi firmami w ramach korporacji. Koordynacja rocznego wzrostu cen netto Intraco (również dla produkty typu Make To Order).
- Definiowanie i komunikowania procesów i narzędzi powiązanych ze swoim obszarem odpowiedzialności.
- Współpracę/partnerowanie swojemu odpowiednikowi w pionie Sprzedaży jakim jest Price Champion.
Podstawowe kwalifikacje
- Wykształcenie wyższe w zakresie Marketingu, Statystyki, Zarządzania, Ekonomii lub pokrewne.
- 5-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzanie cenami, pracy z klientami i kanałami sprzedaży w środowisku business-to-business.
- Praktyczna znajomość programu Excel, MS Access.
- Biegła znajomość języka angielskiego oraz polskiego.
- Wysokie zdolności analityczne.
- Biegłość w zarządzaniu bazami danych.
- Dbałość o szczegóły oraz przywiązywanie wagi do spójności i dokładności informacji.
- Silna osobowość, pozwalająca wywierać wpływ i forsować nowe normy i zasady w obrębie organizacji o zasięgu europejskim.
- Umiejętność pracy w wielokulturowym środowisku.
- Doskonałe zdolności organizacyjne.
Oferujemy:
- Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Pracę na stanowisku stwarzającym realne możliwości rozwoju kompetencji.
- Wsparcie w początkowym etapie wdrożenia poprzez objęcie programem „Adaptacji Nowych Pracowników” przez okres pierwszych 3 miesięcy pracy na stanowisku.
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.
- Multikarnet sportowy dofinansowany przez Pracodawcę.
- Pakiet medyczny oraz ubezpieczenie grupowe w atrakcyjnych cenach.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.