Opis stanowiska pracy

Opis stanowiska pracy:
- IT Support na rzecz wewnętrznych klientow i procesow firmy obejmujące oddziały w kilku krajach Europy i świata, jako osoba pierwszego kontaktu
- Przyjmowanie, rejestrowanie i diagnozowanie zgłoszeń oraz zarządzanie zgłoszeniami zgodnie ze standardami ITIL
- Godziny pracy do ustalenia, biuro czynne od 8.00 do 18.00
-Telefoniczna oraz mailowa pomoc i obsługa zgłoszeń związanych z prawidłowym
funkcjonowaniem: aplikacji desktopowych, urządzeń drukujących/skanujących, telefonów i urządzeń mobilnych, systemów bezpieczeństwa, aplikacji biznesowych
- Obsługa klientow w języku angielskim
- Wspołpraca z II Linii wsparcia oraz Service Desk Managerem, a także z Lokalnymi
Administratorami
-Dbanie o dobre relacje ze wszystkimi klientami
Oferujemy:
- Stały rozwoj kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne
- Atrakcyjne warunki finansowe wzbogacone o system motywacyjny oraz nowoczesny pakiet świadczeń dodatkowych:
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
- Dofinansowanie do dodatkowego ubezpieczenia na życie
- Dofinansowania do kursow językowych
- Ciekawą i stabilną pracę w przyjaznym, młodym zespole
- Możliwość pracy z najnowszymi technologiami

Wymagania

Wymagania:
- Wysoko rozwinięte zdolności analityczne i komunikacyjne
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- znajomość dodatkowych językow mile widziana
- Wykształcenie informatyczne b.d. doświadczenie na podobnym stanowisku
- Umiejętność zdalnego diagnozowania oraz rozwiązywania usterek softwarowych, sprzętowych oraz sieciowych związanych z użytkownikami końcowymi
- Bardzo dobra znajomość systemow klienckich Microsoft (Windows XP, Windows Vista, Windows 7, MS Office)
- Podstawowa znajomość administracyjna systemow serwerowych Windows Server 2003/2008, usługi Active Directory
- Podstawowa wiedza z zakresu Sieci Lokalnych LAN
Mile widziane:
- Znajomość systemow Lotus Domino, Microsoft Exchange, Microsoft Dynamics,
Microsoft System Center Service Manager
- Specjalistyczne szkolenia potwierdzające umiejętności IT, Certyfikat ITIL v3 Foundation, itp.

Prezentacja firmy

NORMA POLSKA jest częścią Norma Group – wiodącego producenta plastikowy... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/01/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca IT - Project Management

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi