Opis stanowiska pracy

Rozpoczynająca swoją działalność firma doradcza z obszaru kontrolingu zarządczego i operacyjnego zajmująca się wdrażaniem standardów, rozwiązań systemowych i proponowaniem narzędzi analitycznych oraz informatycznych służących poprawie efektywności procesów biznesowych oraz wyników finansowych naszych klientów.

Firma stwarza możliwość rozwoju osobistego, poszerzenia wiedzy z dziedziny rachunkowości zarządczej oraz budowy narzędzi raportujących i modeli biznesowych, jak również poznania potrzeb biznesowych Polskich przedsiębiorstw.

Gwarantujemy pracę w dynamicznym i kreatywnym zespole zorientowanym na odkrywcze - nowoczesne, a może niekonwencjonalne podejście do kontrolingu ekonomiczno-operacyjnego.

         Stanowisko Analityka danych otwiera ścieżkę kariery w kierunku Analityka biznesowego.

                              Miejsce pracy: PŁOCK

Podstawowe umiejętności:

• Bardzo dobre umiejętności analityczne ( np. ocena efektywności akcji   promocyjnych, ocena efektywności procesów sprzedażowych, logistycznych oraz produkcyjnych)

• Przygotowywania raportów oraz analiz ekonomicznych i operacyjnych

• „Poruszania się” po bazach danych, tworzenia tabel słownikowych, wymiany danych między bazami danych

• Podstawowa znajomość zasad księgowych (struktura planu kont, MPK) oraz obiegu dokumentów ( zakupowych, produkcyjnych i magazynowych) przez przedsiębiorstwo

 

Opis stanowiska:

- Współpraca z klientem zewnętrznym na potrzeby tworzenia przyszłych raportów i analiz (analiza przetwarzanych danych)

- Rozwój oraz tworzenie narzędzi analitycznych służących wspieraniu                w podejmowaniu decyzji biznesowych u naszych klientów

- Budowa automatycznych mechanizmów raportujących oraz wizualizacja wyników w narzędziach raportowych / analitycznych

- Przygotowywanie prezentacji analizy danych

- Współudział we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań z zakresu kontrolingu, budżetowania, planowania (kosztów, efektywności, sprzedaży, inwestycji)             u naszych klientów

- Rozwój narzędzi usprawniających systemy raportowania, planowania, analiz ekonomicznych i operacyjnych u naszych klientów

- Prowadzenie dokumentacji projektowej

 Wymagania:

- Umiejętność sporządzania analiz biznesowych/ekonomicznych i tworzenia raportów

- Zaawansowana znajomość pakietu MS Office (Excel, Access) – warunek konieczny

- Znajomości języka SQL oraz relacyjnych baz danych – warunek konieczny

- Praktyczna znajomość VBA (Visual Basic for Applications)

- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów

- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i bardzo dobra organizacja pracy

- Dokładność, samodzielność i komunikatywność

- dobra znajomość języka angielskiego, mile widziany dodatkowo język niemiecki

- Prawo jazdy kat. B, gotowość do wyjazdów służbowych do klientów

 

Najważniejsze kompetencje zawodowe:

·         Umiejętności analityczne (analiza danych, wnioskowanie)  oraz  sporządzanie raportów

 

Masz doświadczenie w pracy z relacyjnymi bazami danych, językiem SQL oraz VBA lub dopiero się uczysz, ale chcesz się rozwijać także w tym kierunku być może jest to praca właśnie dla Ciebie.

Prosimy przesłać CV oraz list motywacyjny.

 

 

 

Prezentacja firmy

Firma INNTEC jest dynamicznie rozwijającym się integratorem i producente... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
06/11/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca IT - Bazy danych

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi