Rozpoczynająca swoją działalność firma doradcza z obszaru kontrolingu zarządczego i operacyjnego zajmująca się wdrażaniem standardów, rozwiązań systemowych i proponowaniem narzędzi analitycznych oraz informatycznych służących poprawie efektywności procesów biznesowych oraz wyników finansowych naszych klientów.
Firma stwarza możliwość rozwoju osobistego, poszerzenia wiedzy z dziedziny rachunkowości zarządczej oraz budowy narzędzi raportujących i modeli biznesowych, jak również poznania potrzeb biznesowych Polskich przedsiębiorstw.
Gwarantujemy pracę w dynamicznym i kreatywnym zespole zorientowanym na odkrywcze - nowoczesne, a może niekonwencjonalne podejście do kontrolingu ekonomiczno-operacyjnego.
Stanowisko Analityka danych otwiera ścieżkę kariery w kierunku Analityka biznesowego.
Miejsce pracy: PŁOCK
Podstawowe umiejętności:
• Bardzo dobre umiejętności analityczne ( np. ocena efektywności akcji promocyjnych, ocena efektywności procesów sprzedażowych, logistycznych oraz produkcyjnych)
• Przygotowywania raportów oraz analiz ekonomicznych i operacyjnych
• „Poruszania się” po bazach danych, tworzenia tabel słownikowych, wymiany danych między bazami danych
• Podstawowa znajomość zasad księgowych (struktura planu kont, MPK) oraz obiegu dokumentów ( zakupowych, produkcyjnych i magazynowych) przez przedsiębiorstwo
Opis stanowiska:
- Współpraca z klientem zewnętrznym na potrzeby tworzenia przyszłych raportów i analiz (analiza przetwarzanych danych)
- Rozwój oraz tworzenie narzędzi analitycznych służących wspieraniu w podejmowaniu decyzji biznesowych u naszych klientów
- Budowa automatycznych mechanizmów raportujących oraz wizualizacja wyników w narzędziach raportowych / analitycznych
- Przygotowywanie prezentacji analizy danych
- Współudział we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań z zakresu kontrolingu, budżetowania, planowania (kosztów, efektywności, sprzedaży, inwestycji) u naszych klientów
- Rozwój narzędzi usprawniających systemy raportowania, planowania, analiz ekonomicznych i operacyjnych u naszych klientów
- Prowadzenie dokumentacji projektowej
Wymagania:
- Umiejętność sporządzania analiz biznesowych/ekonomicznych i tworzenia raportów
- Zaawansowana znajomość pakietu MS Office (Excel, Access) – warunek konieczny
- Znajomości języka SQL oraz relacyjnych baz danych – warunek konieczny
- Praktyczna znajomość VBA (Visual Basic for Applications)
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i bardzo dobra organizacja pracy
- Dokładność, samodzielność i komunikatywność
- dobra znajomość języka angielskiego, mile widziany dodatkowo język niemiecki
- Prawo jazdy kat. B, gotowość do wyjazdów służbowych do klientów
Najważniejsze kompetencje zawodowe:
· Umiejętności analityczne (analiza danych, wnioskowanie) oraz sporządzanie raportów
Masz doświadczenie w pracy z relacyjnymi bazami danych, językiem SQL oraz VBA lub dopiero się uczysz, ale chcesz się rozwijać także w tym kierunku być może jest to praca właśnie dla Ciebie.
Prosimy przesłać CV oraz list motywacyjny.
Firma INNTEC jest dynamicznie rozwijającym się integratorem i producente... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.