Opis stanowiska pracy
Na potrzeby nowych projektów, które realizujemy na rzecz klienta korporacyjnego w Polsce w branży telekomunikacyjnej, szukamy osób na stanowisko:
ANALITYK BIZNESOWO-TECHNICZNY – RYNEK TELCO
Oczekiwania:
- znajomość procesów i funkcjonalności związanych ze sprzedażą i dostarczaniem produktów telekomunikacyjnych;
- 2-3 letnie doświadczeniem zawodowe na podobnym stanowisku;
- znajomość zagadnień dotyczących analizy procesów biznesowych;
- znajomość procesów i funkcjonalności związanych ze sprzedażą i dostarczaniem produktów telekomunikacyjnych;
- znajomość procesów i funkcjonalności bill to pay w telekomunikacji włącznie z procesami: ratingu, bilingu;
- ogólna wiedza na temat prawa telekomunikacyjnego;
- znajomość trendów rynkowych i szczegółów rozwiązań w branży telekomunikacyjnej;
- doświadczenie w zbieraniu wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych;
- doświadczenie w koordynowaniu prac zespołu projektowego;
- umiejętność godzenia sprzecznych interesów poszczególnych interesariuszy projektu;
- znajomość standardów i procedur w zarządzaniu projektami.
Zakres odpowiedzialności:
- szacowanie wszelkich niezbędnych nakładów finansowych, ścieżki realizacji oraz pracochłonności przedsięwzięcia i opisywanie tej koncepcji zgodnie z metodyką w uzgodnionych terminach;
- koordynacja przygotowania dokumentacji projektowej;
- zarządzanie inicjatywami do momentu pojawienia się PMI;
- analiza wymagań biznesowych;
- stworzenie koncepcji rozwiązania w trakcie analiz i tworzenia dokumentów;
- koordynacja przygotowania dokumentacji;
- współpraca w zakresie zapewnienia zgodności projektowanego rozwiązania ze strategią architektury;
- dokumentowanie prac zgodnie z najlepszymi praktykami
Inne umiejętności:
- znajomość zasad integracji systemów informatycznych;
- znajomość zagadnień związanych z raportowaniem operacyjnym i zarządczym oraz narzędzi raportowych;
- komunikatywność, dyspozycyjność, kreatywność, zdolności analityczne;
- umiejętność komunikacji i współpracy na różnych poziomach organizacji;
- umiejętność syntetycznego myślenia i posługiwania się technikami negocjacyjnymi;
Oferujemy:
- pracę w ciekawych, innowacyjnych projektach na rzecz międzynarodowych koncernów;
- stabilne zatrudnienie;
- możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kompetencji;
- elastyczne godziny pracy;
- pracę w przyjaznej atmosferze;
- pakiet socjalny typu: karta Benefit MultiSport, prywatną opiekę medyczną.
- Jesteśmy otwarci na dowolne formy zatrudnienia i współpracy – umowa o pracę, kontrakt, etc.
Prezentacja firmy
Indata SA jest spółką akcyjną notowaną na głównym parkiecie Giełdy Papie...
Indata SA jest spółką akcyjną notowaną na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Jest również właścicielem szeregu podmiotów o zróżnicowanej specjalizacji działających na rynku różnorodnych rozwiązań IT. Działalność Indata SA koncentruje się na zarządzaniu podległymi spółkami w celu maksymalizacji korzyści dla klientów oraz wykorzystania ich wspólnego potencjału.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 14/12/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Analityka