Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Jesteśmy światowym liderem w outsourcingu usług Contact Center. Od 1978 roku na świecie a od 1997 roku także w Polsce, dostarczamy naszym partnerom najwyższą jakość w wielokanałowej obsłudze Klienta. Pracujemy z ludźmi i dla ludzi, oferując pasję i zaangażowanie na każdym etapie interakcji z Klientem.
Do zadań osoby pracującej na tym stanowisku należeć będzie:
Kontakt z klientami w celu przeprowadzenia ankiety i umówienie spotkań dla znanego producenta samochodów;
Obsługa połączeń wychodzących;
Odnotowywanie statusów rozmowy w systemie zgodnie z wytycznymi projektu;
Oczekujemy:
Dyspozycyjności do pracy zmianowej w godzinach 08:00 - 19:00 od poniedziałku do piątku (ośmiogodzinny system pracy);
Umiejętności pracy w zespole i łatwości nawiązywania kontaktów;
Nienagannej dykcji;
Podstawowej znajomości obsługi komputera;
Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta;
Gwarantujemy:
Pewną, stabilną pracę;
Zawsze terminową wypłatę;
Premię za realizację celów;
Pakiet profesjonalnych szkoleń prowadzonych przez naszych trenerów i bezpośrednio przez Klienta;
Możliwość rozwoju i awansu;
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV) korzystając z przycisku aplikowania.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?