#

Agent/ka ds. telefonicznego kontaktu

Teleperformance_Polska_

Siedlce, mazowieckie

Teleperformance_Polska_

Agent/ka ds. telefonicznego kontaktu

Miejsce pracy: Siedlce

Jesteśmy światowym liderem w outsourcingu usług Contact Center. Od 1978 roku na świecie a od 1997 roku także w Polsce, dostarczamy naszym partnerom najwyższą jakość w wielokanałowej obsłudze Klienta. Pracujemy z ludźmi i dla ludzi, oferując pasję i zaangażowanie na każdym etapie interakcji z Klientem.

Do zadań osoby pracującej na tym stanowisku należeć będzie:

  •  Kontakt z klientami w celu przeprowadzenia ankiety i umówienie spotkań dla znanego producenta samochodów;
  •  Obsługa połączeń wychodzących;
  •  Odnotowywanie statusów rozmowy w systemie zgodnie z wytycznymi projektu;

Oczekujemy:

  •  Dyspozycyjności do pracy zmianowej w godzinach 08:00 - 19:00 od poniedziałku do piątku (ośmiogodzinny system pracy);
  •  Umiejętności pracy w zespole i łatwości nawiązywania kontaktów;
  •  Nienagannej dykcji;
  •  Podstawowej znajomości obsługi komputera;
  •  Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta;

Gwarantujemy:

  •  Pewną, stabilną pracę;
  •  Zawsze terminową wypłatę;
  •  Premię za realizację celów;
  •  Pakiet profesjonalnych szkoleń prowadzonych przez naszych trenerów i bezpośrednio przez Klienta;
  •  Możliwość rozwoju i awansu;

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV) korzystając z przycisku aplikowania.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi