Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/1360


Obowiązki:

Budowanie i utrzymanie długofalowych relacji z klientami oraz dbanie o odpowiednie zabezpieczenie finansowe klientów poprzez wybór najkorzystniejszych rozwiązań ubezpieczeniowych



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe

Pozostałe wymagania:

  • wykształcenie min. średnie, osoba gotowa otworzyć własną działalność gospodarczą, komunikatywność, wysoka motywacja do pracy, samodyscyplina, silne nastawienie na rozwój zawodowy


Miejsce pracy: 75-950 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa agencyjna

Wymagane dokumenty: Dodatkowe informacje: miejsce wykonywania pracy: Koszalin i okolice, Bobolice, Sławno, Darłowo, umowa agencyjna w oparciu o działalność gospodarczą, pracodawca oferuje atrakcyjny system wynagrodzeń z dodatkowym wsparciem finansowym w pierwszych dwóch latach, profesjonalny system szkoleń, indywidualną ścieżkę kariery i bogaty program lojalnościowy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Osoba do kontaktu: Jacek Koleśnik

Telefon: 666 887 171

Email: magdkrzywicka@pzu.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
5
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Ubezpieczenia, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi