Zakres obowiązków
- samodzielne prowadzenie projektów
- doradztwo komunikacyjne dla klientów agencji
- współtworzenie i realizacja strategii komunikacyjnych dla klientów agencji
- opracowywanie materiałów eksperckich
- organizacja eventów
- zbieranie materiałów informacyjnych (tzw. research)
- bieżące kontakty z klientami agencji
- bieżące kontakty z mediami
- organizacja wydarzeń oraz projektów specjalnych (społecznych, edukacyjnych)
- wsparcie procesu pozyskania nowych klientów
Gwarantowane
- praca z ciekawymi, polskimi i międzynarodowych firmami
- praca w przyjaznej atmosferze z zespołem doskonałych specjalistów
- możliwość rozwoju zawodowego
Miejsce pracy: Warszawa
Wymagania
- doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów PR
- umiejętność koordynowania i zarządzania kilkoma projektami jednocześnie
- umiejętność tworzenia profesjonalnych i zrozumiałych tekstów, lekkie pióro
- przygotowywanie ofert, kosztorysów, nadzór budżetu
- umiejętność pracy w zespole i dobra komunikacja interpersonalna
- kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów
- rzetelność, dokładność
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w prowadzeniu projektów PR dla różnych sektorów
- znajomość dziennikarzy z rozmaitych branż
Jesteśmy zespołem ekspertów, strategów i fascynatów, którzy tworz... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.