Opis stanowiska pracy
Poszukujemy kandydatów do zarządzania nieruchomościami mieszkalnymi. Nieruchomości zlokalizowane są na terenie Warszawy i okolic, m.in. w Piasecznie, Ząbkach, Legionowie. Zakres współpracy obejmuje budynki Wspólnot Mieszkaniowych zarówno w okresie rękojmi, jak i kilku lub kilkunastoletnie. Przede wszystkim poszukujemy doświadczonych Administratorów / Zarządców Nieruchomości Mieszkalnych.
Jeśli sprawdzasz się na tym stanowisku i chcesz dalej się rozwijać, dołącz do nas!
Zakres Obowiązków:
- bieżące administrowanie nieruchomościami
- bieżące weryfikowanie faktur kosztowych, sprawdzanie ich zgodności z planem budżetowym
- nadzór nad firmami podwykonawczymi, m.in.: firmami sprzątającymi, konserwacyjnymi, ochroniarskimi itp.
- przygotowywanie pism, ogłoszeń, zestawień ofertowych, zawiadomień, uchwał, planów gospodarczych
- budowanie pozytywnych relacji z Zarządami oraz z mieszkańcami Wspólnoty, bieżący kontakt z mieszkańcami – kontakt telefoniczny, mailowy oraz osobisty
- pełnienie dyżurów na terenie nieruchomości
- nadzór nad stanem technicznym nieruchomości
- współpraca z Urzędami
- udział w organizacji zebrań właścicieli lokali w obsługiwanych Wspólnotach
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w branży zarządzania nieruchomościami
- wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu zarządzania nieruchomościami
- znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office oraz internetu
- zdolność szybkiego uczenia się
- miłe usposobienie i umiejętność cierpliwego słuchania
- pełna samodzielność przy rozwiązywaniu problemów, dokładność
- umiejętności w zakresie obsługi klienta
- duża dyspozycyjność
Mile widziane:
- licencja zarządcy nieruchomości
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- bardzo atrakcyjne wynagrodzenie (wysokość wynagrodzenia uzależniona jest od ilości i wielkości obsługiwanych nieruchomości)
- współpracę na podstawie umowy cywilnoprawnej lub w ramach prowadzonej działalności gospodarczej (przy działalności gwarantujemy wsparcie partnerskiego biura rachunkowego)
- opiekę medyczną w Centrum Medycznym Damiana, po 3 miesięcznym okresie próbnym
- elastyczny, zadaniowy czas pracy
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się grupie firm
- pracę w profesjonalnym zespole
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami, którzy prześlą komplet informacji.
Administratorem danych jest Parama Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa 02-591, Stefana Batorego 20 oraz spółki z nią powiązane kapitałowo w rozumieniu KSH. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Prezentacja firmy
Parama oznacza „wsparcie” i tak też najkrócej można określić zakres nasz...
Parama oznacza „wsparcie” i tak też najkrócej można określić zakres naszej działalności.
Wspieramy nieruchomości – komercyjne i mieszkaniowe, przede wszystkim zaś ich właścicieli, mieszkańców i użytkowników, w każdym niemal aspekcie. Parama to grupa złożona z wielu spółek, które działają w różnych obszarach rynku nieruchomości, ale uzupełniają się wzajemnie, dzięki czemu nasza oferta jest kompleksowa.
Wspieramy biznes, naszych pracowników i partnerów. Parama to ludzie – ich marzenia, ambicje i cele. Rośniemy razem. Za każdą kolejną spółką w portfelu Paramy stoją nasi zaufani, sprawdzeni współpracownicy, których samodzielność i sukcesy są dla nas największą radością. Naszym fundamentem jest wzajemne zaufanie i partnerstwo, stanowiące podstawę rozwoju i motywację do działania. Zależy nam na tym, by każdy pracownik Paramy miał świadomość, że rozpoczęcie u nas pracy to dopiero początek drogi i że może na nas liczyć w realizacji nawet najśmielszych pomysłów biznesowych.
Jesteśmy firmą w 100% polską i wiarygodną. Nasze początki sięgają 1998 roku, a Parama Group została wyodrębniona w 2010 roku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 05/08/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Nieruchomości - pośrednictwo, wycena, Praca Administracja biurowa, Praca Obsługa klienta