#

Administrator w Dziale Najmu

Adecco Poland Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Administrator w Dziale Najmu

Miejsce pracy: Warszawa

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży Real Estate (nieruchomości komercyjne), aktualnie poszukujemy kandydata/-tki na stanowisko:

Zadania:

 

• Przyjmowanie wniosków dotyczących wynajmu, terminowe rozpatrywanie wniosków przy zachowaniu wszelkich przyjętych procedur.

• Planowanie i koordynowanie projektów bieżących oraz długoterminowych, kontakt z klientem.

• Przygotowywanie bieżących raportów dotyczących projektów ukończonych, ich kosztów oraz pozostałych statystyk.

• Szacowanie kosztów projektów, procesowanie faktur za usługi

• Analiza umów wynajmu oraz powiązanej dokumentacji

• Kontakt z klientami wewnętrznymi

• Uczestnictwo w tworzeniu szkoleń, instrukcji

• Współpraca w ocenie dostawców usług

 

Nasze wymagania:

 

• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

• Znajomość drugiego języka będzie niewątpliwym atutem

• Wykształcenie wyższe lub student ostatnich lat (finanse, rachunkowość, zarządzanie, nieruchomości, matematyka, statystyka, ekonomia)

• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Power Point, Word)

• Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne

• Sumienność, dokładność, skrupulatność, terminowość

 

Oferujemy:

 

• Pracę w renomowanej międzynarodowej korporacji z branży Real Estate

• Zatrudnienie bezpośrednio przez Klienta w oparciu o umowę o pracę na pełen etat

• Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia

• Pracę pełną wyzwań i możliwości w międzynarodowym środowisku,

• Dostęp do międzynarodowego know –how i możliwość rozwoju wewnątrz struktur firmy

• Pakiet prywatnej opieki medycznej

• Bogaty pakiet socjalny : ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do nauki języków obcych, karta sportowa

• Miejsce pracy - Warszawa Mokotów

 

Oferta dotyczy pracy stałej.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi