Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dla jednego z Naszych klientów z sektora public do długofalowej współpracy poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Administrator Systemu PKIMiejsce pracy: Warszawa
Zadania:
Nadzór i administracja nad systemami centrów certyfikacji przedsiębiorstwa.
- Utrzymanie i wdrażanie systemów informatycznych w obszarze infrastruktury klucza publicznego.
Zapewnienie ciągłości działań powierzonych systemów.
Zapewnienie bezpieczeństwa infrastruktury IT i przetwarzanych danych (zgodnie z wymogami prawnymi oraz wewnętrznymi zasadami bezpieczeństwa przedsiębiorstwa).
Tworzenie i aktualizowanie procedur zarządzania systemem teleinformatycznym.
Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe techniczne (lub w trakcie studiów) - kierunek informatyka,
Min. 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
Dobra znajomość systemów serwerowych: Windows Server/Linux
Znajomość Public Key Infrastructure (PKI)
Znajomość Hardware security module (HSM)
Dobra znajomość EJBCA i Microsoft CA
Znajomość standardów sieciowych i rozwiązań telekomunikacyjnych
Udział w przygotowaniu i wdrażaniu nowych projektów w zakresie PKI,
Tworzenie i utrzymanie dokumentacji technicznej zarządzanych systemów,
Dobra znajomości języka angielskiego,
Umiejętność szybkiego uczenia się,
Chęć podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych,
Profesjonalne i rzetelne podejście do obowiązków służbowych, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, komunikatywność, systematyczność, terminowość, dyspozycyjność,
Oferujemy:
Udział w ciekawych, nowatorskich projektach, o zasięgu ogólnopolskim.
Możliwość wyboru formy współpracy (kontrakt B2B lub umowa o pracę)
Dostęp do najnowszych technologii, narzędzi oraz szkoleń.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?