Administrator sprzedaży
Miejsce pracy: Czechowice-DziedziceZadania:
- Kontakt z innymi działami firmy w celu pozyskiwania niezbędnych informacji
- Współpraca z zagranicznymi filiami firmy
- Uzupełnianie dokumentacji, weryfikacja cen, fakturowanie
- Stały kontakt z klientami firmy (przyjmowanie, weryfikacja i rejestrowanie zamówień)
- Obsługa systemu CRM
- Odbywanie zagranicznych wyjazdów biznesowych (w niewielkim zakresie)
- Uczestnictwo w targach branżowych
- Sporządzanie wykresów, analiz i porównań danych
Oferujemy:
- Bardzo dobre wynagrodzenie
- Praca w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Benefity pozapłacowe
- Szkolenia oraz możliwość rozwoju zawodowego
- Możliwość awansu w strukturach firmy
Wymagania:
- Minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku lub w dziale sprzedaży
- Wykształcenie wyższe, wykształcenie techniczne/sprzedażowe będzie dodatkowym atutem
- Umiejętność biegłego władania językiem angielskim w mowie i piśmie
- Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, zorientowanie na sprzedaż
- Analityczny zmysł, skrupulatność i wnikliwość
- Zaangażowanie, silna motywacja, determinacja, dobra organizacja pracy
- Biegłej znajomość obsługi komputera (MS Office)
- Prawo jazdy kat. B (min. 3 lata)