poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Administrator Nieruchomości
Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Warszawie
Zakres czynności:
- bieżące dbanie o efektywne wykorzystanie powierzonych do administrowania nieruchomości oraz zgłaszanie wniosków dotyczących wolnych pomieszczeń użytkowych
- bieżąca ocena i nadzór nad wykorzystywaniem nieruchomości zgodnie z zawartymi umowami
- bieżące administrowanie nieruchomościami
- bieżące nadzorowanie realizacji umów zawartych z dostawcami mediów, usług komunalnych, dzierżawcami, najemcami i użytkownikami nieruchomości w zakresie wywiązywania się z obowiązków zawartych w umowach
- przygotowanie podstawowych materiałów do zagospodarowania powierzonych nieruchomości
- udział w przeglądach okresowych obiektów i nieruchomości
- udział w przekazywaniu i odbiorze wydzierżawionych nieruchomości
- prowadzenie bieżącej ewidencji budynków, budowli, lokali mieszkalnych i gruntów,
- w tym w użytkowanie, najem lub dzierżawę oraz przygotowywanych do komercyjnego zagospodarowywania na jego obszarze działania
- nadzór nad konserwacją i utrzymaniem nieruchomości i lokali mieszkalnych, w tym zgłaszanie potrzeb usunięcia usterek i awarii, potwierdzanie, jakości i ilości usług wykonywanych na powierzonych nieruchomościach
- wnioskowanie modernizacji, ulepszeń i zmian sposobu wykorzystania nieruchomości oraz ocena wpływu ulepszeń i zmian na zwiększenie efektów ekonomicznych nieruchomości
- sygnalizowanie zmian w rozwoju infrastruktury komunalnej mających wpływ na możliwości użytkowania nieruchomości
- nadzór i kontrola nad bieżącym utrzymywaniem porządku i czystości w obszarze administrowanych nieruchomości i podejmowanie działań dla zapewnienia estetyki na zarządzanych nieruchomościach
- bieżące prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego dla każdego administrowanego obiektu zgodnie z wymogami prawa budowlanego
- prowadzenie samodzielne samochodów służbowych do 3,5 t
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- znajomość przepisów prawa (Ustawa o gospodarowaniu nieruchomościami, Prawo budowlane, Ustawa o ochronie praw lokatorów i mieszkaniowym zasobie gminnym, Ustawa o własności lokali)
- umiejętność organizacji pracy własnej
- umiejętności analityczne
- umiejętność pracy w zespole
- odporność na stres oraz wysokie umiejętności interpersonalne i negocjacyjne
- wysoka motywacja do pracy, zaangażowanie i samodzielność
- znajomość MS Office
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych (skaner, fax, ksero)
- czynne prawo jazdy
Oferujemy:
- umowę o pracę na zastępstwo
- możliwość rozwoju zawodowego
- pracę w firmie z bogatymi tradycjami
- udział w licznych projektach związanych z rozwojem spółek Grupy PKP - jednego
- z największych polskich pracodawców zatrudniającego ponad 76 tys. pracowników
- atrakcyjne warunki pracy
Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji
za pomocą przycisku
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Informujemy, że potwierdzeniem przyjęcia Państwa aplikacji jest otrzymanie maila zwrotnego.
Nadesłanych ofert nie zwracamy.