#

Administrator - Koordynator Promocji

Adecco Poland Sp. z o.o.

Lublin, lubelskie

Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

Administrator - Koordynator Promocji

Miejsce pracy: Lublin

Rola Administratora - Koordynatora Promocji:

  • Pracownik odpowiada za rozliczanie i administrowanie promocji na podstawie danych otrzymanych od Przedstawicieli Handlowych w podległym regionie.
  • Odbieranie woreczków dostarczanych do biur dystryktowych przez PH KP i WAM oraz dostawców zewnętrznych - w niektórych lokalizacjach może być konieczność 2-4 razy w miesiącu odbierania kapsli przez koordynatora z innego miejsca niż lokalizacja stacjonarna,
  • Weryfikacja ilości kapsli/zawleczek w dostarczanych woreczkach,
  • Podpisywanie protokołów odbioru woreczków od PH i WAM,
  • Skanowanie woreczków za pomocą dostępnej aplikacji
  • Umieszczanie woreczków w bezpiecznych opakowaniach i dedykowanych pomieszczeniach - wyeliminowanie wtórnego obiegu,
  • Rozliczenia z agencją odbierającą woreczki - zlecanie agencji odbioru woreczków oraz podpisywanie protokołu odbioru woreczków
  • Opcjonalnie - weryfikacja rozbieżności w ilości zaraportowanych woreczków (EBI) vs. ilość dostarczonych do biur dystryktowych woreczków,
  • Opcjonalnie - wypisywanie reprezów w dedykowanej aplikacji i koordynowanie dostaw,
  • Administrowanie adresów sklepów opisanych na woreczkach,
  • Administrowanie ilości i unikalnych numerów woreczków - wyeliminowanie wtórnego obiegu,
  • Administrowanie protokołów odbioru woreczków

Oczekiwania:

  • Znajomość MS Office - ( w tym znajomość obsługi programu Excel),
  • Preferowane doświadczenie na stanowiskach związanych z administracją i raportowaniem,
  • Preferowane umiejętności analityczne,
  • Mile widziana znajomość programu EBI,
  • Mile widziane prawo jazdy kat. B - w niektórych lokalizacjach może być konieczność 2-4 razy w miesiącu odbierania kapsli przez koordynatora z innego miejsca niż lokalizacja stacjonarna,
  • Inicjatywa i samodzielność w działaniu
  • Wysokie umiejętności organizacyjne oraz określania priorytetów,
  • Umiejętności komunikacyjne,
  • Odpowiedzialność i obowiązkowość.

Co uzyskasz?

  • Współpracę z Adecco Poland w oparciu o umowę zlecenie na okres trwania projektu,
  • Pracę z rozpoznawalnymi w Polsce i na świecie markami,
  • Wynagrodzenie podstawowe plus premia po zakończeniu projektu,
  • Możliwość dalszej współpracy z klientem na stanowisku lub awans w struktury sprzedażowe,
  • Adecco +Club.
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.


Numer referencyjny: AKP/LUB/02/2017
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi