Grupa JollyChic:
To międzynarodowy lider e-commerce produktów z branży odzieżowej oraz drobnej elektroniki. W chwili obecnej zatrudniamy ponad 1000 pracowników na całym świecie. Posiadając swoje biura w Hong Kongu, Dubaju,Rijadzie, San Francisco oraz Poznaniu Aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko Administrator sklepu internetowego:
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:
Sprawcze zarządzanie treścią e-sklepów, artykuły, aktualności, oraz obsługa klienta
Weryfikacja i edycja danych towarowych - opisów, grupowań, parametrów, tagów, tłumaczeń na podstawie przyjętych zwrotów od klientów
Administrowanie profilem Allegro cenami ramowymi i promocjami, akcjami marketingowymi
Stały monitoring i analiza efektywności działań i funkcjonalności e-sklepu
Obsługa Klienta – obsługa mailingu i infolinii telefonicznej wraz z innymi czlonkami zespolu
Przygotowanie raportów, zestawień i prezentacji.
Wymagania:
Zainteresowanie nowymi technologiami i e-commerce, znajomość trendów oraz chęć uczenia się.
Mile widziane zainteresowanie modą.
Doświadczenie w e-commerce (preferowane w prowadzeniu sklepu, przygotowywaniu mailingów,lub przygotowywanie promocji w Internecie oraz zarządzania oferta produktową)
Umiejętność analitycznego myślenia
Doswiadczenie w obsludze klienta
Lekkie pióro - dbanie o opisy marketingowe produktów
Duża samodzielność i nastawienie na efekt
Pozytywne usposobienie i chęć rozwoju
Znajomość języka angielskiego (minimum B1)
Osoby spełniające powyższe kryteria i zainteresowane naszą ofertą pracy, prosimy o przesłanie oferty (c.v. i list motywacyjny) zawierającej klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883)"