Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Kim jesteśmy? Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku odpowiedzialna będzie za koordynowanie i nadzorowanie całokształtu procesów związanych z eksportem i importem produktów
Nasze wymagania:
• wykształcenie minimum średnie • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie - warunek konieczny • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office • wysokie umiejętności interpersonalne • umiejętność organizowania pracy własnej • samodzielność i dynamizm w działaniu
Oferujemy:
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową - po okresie 3 miesięcy przejęcie przez firmę docelową • poziom wynagrodzenia uzależniony od doświadczenia (2200 - 3000 brutto)
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Numer referencyjny: AEI/01/17/TCH/AR
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?