Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyła usługi w ramach outsourcingu na rzecz naszego klienta – dużej firmy z branży telekomunikacyjnej.
Realizowane zadania:
Administracja i utrzymanie Centralnego Systemu Backupowego
Wymagania:
Wykształcenie wyższe o kierunku informatyka lub pokrewnym
Dobra znajomość systemów operacyjnych (Unix, Linux, Windows 2012 Server) oraz zagadnień związanych z backupem i archiwizacją danych Oracle (RMAN), Microsoft SQL Server i Informix
Dobra znajomość zagadnień SAN, LAN, WAN i TPC/IP
Bardzo dobra znajomość oprogramowania Symantec NetBackup 7.7 lub 8.0 oraz EMC NetWorker 8.2
Odpowiedzialność za powierzone zadania
Samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji
Umiejętność pracy w zespole
Znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie umożliwiającym zapoznawanie się z dokumentacją techniczną
Oferujemy:
Pracę w ciekawym środowisku informatycznym
Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
Prezentacja firmy
Firma informatyczna z tradycjami sięgającymi 1989 roku. Prowadzimy sprze...
Firma informatyczna z tradycjami sięgającymi 1989 roku. Prowadzimy sprzedaż markowego sprzetu komputerowego oraz świadczymy usługi informatyczne związane z obsługą projektów informatycznych dla dużych korporacji.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
10/08/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca BPO / outsourcing, Praca IT - Bazy danych, Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca Inne, Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?